آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها658
تعداد مقالات6,429
تعداد مشاهده مقاله10,160,751
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,687,424
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1402). تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(3), 111-129. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
ملیحه شاه بیکی; عالمه کیخا. "تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3, 3, 1402, 111-129. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1402). 'تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(3), pp. 111-129. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 3(3): 111-129. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب