آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها701
تعداد مقالات6,847
تعداد مشاهده مقاله11,203,192
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,515,655
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1401). تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2(4), -. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
ملیحه شاه بیکی; عالمه کیخا. "تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2, 4, 1401, -. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1401). 'تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2(4), pp. -. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 2(4): -. doi: 10.22111/innoeco.2024.47916.1086


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب