آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها710
تعداد مقالات6,925
تعداد مشاهده مقاله11,392,375
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,763,849
سیف اللهی, ناصر. (1402). تحلیل اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد برند با نقش میانجی رفتار شهروندی برند کارکنان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), -. doi: 10.22111/jmr.2024.46092.6033
ناصر سیف اللهی. "تحلیل اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد برند با نقش میانجی رفتار شهروندی برند کارکنان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, , , 1402, -. doi: 10.22111/jmr.2024.46092.6033
سیف اللهی, ناصر. (1402). 'تحلیل اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد برند با نقش میانجی رفتار شهروندی برند کارکنان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), pp. -. doi: 10.22111/jmr.2024.46092.6033
سیف اللهی, ناصر. تحلیل اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد برند با نقش میانجی رفتار شهروندی برند کارکنان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; (): -. doi: 10.22111/jmr.2024.46092.6033


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب