آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها678
تعداد مقالات6,645
تعداد مشاهده مقاله10,500,268
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,063,461
تاش, مهیم, امیری سردری, زهره, یاوری, قمر. (1402). تحلیل ساختاری ایجاد کسب‌وکار جدید به‌واسطه تشخیص و توسعه فرصت‌های بازاریابی الکترونیکی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(62), 317-349. doi: 10.22111/jmr.2024.44593.5940
مهیم تاش; زهره امیری سردری; قمر یاوری. "تحلیل ساختاری ایجاد کسب‌وکار جدید به‌واسطه تشخیص و توسعه فرصت‌های بازاریابی الکترونیکی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 62, 1402, 317-349. doi: 10.22111/jmr.2024.44593.5940
تاش, مهیم, امیری سردری, زهره, یاوری, قمر. (1402). 'تحلیل ساختاری ایجاد کسب‌وکار جدید به‌واسطه تشخیص و توسعه فرصت‌های بازاریابی الکترونیکی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(62), pp. 317-349. doi: 10.22111/jmr.2024.44593.5940
تاش, مهیم, امیری سردری, زهره, یاوری, قمر. تحلیل ساختاری ایجاد کسب‌وکار جدید به‌واسطه تشخیص و توسعه فرصت‌های بازاریابی الکترونیکی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 16(62): 317-349. doi: 10.22111/jmr.2024.44593.5940


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب