آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها683
تعداد مقالات6,672
تعداد مشاهده مقاله10,588,854
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,130,469
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. (1403). Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(1), 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Naser Seifollahi; Adeleh Dehghani Ghahnavieh. "Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 1, 1403, 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. (1403). 'Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(1), pp. 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1403; 16(1): 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب