آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها799
تعداد مقالات7,731
تعداد مشاهده مقاله13,795,741
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,010,222
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. (1403). Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(1), 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Naser Seifollahi; Adeleh Dehghani Ghahnavieh. "Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 1, 1403, 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. (1403). 'Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(1), pp. 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111
Seifollahi, Naser, Dehghani Ghahnavieh, Adeleh. Examining the role of brand value congruence, dimensions of brand experience in the influence of customer-brand identification on tourism brand productivity. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1403; 16(1): 101-122. doi: 10.22111/ijbds.2024.48713.2111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب