آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها757
تعداد مقالات7,325
تعداد مشاهده مقاله12,142,004
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,291,895
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1402). تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت‌های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی اداراک شده. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(2), 19-37. doi: 10.22111/INNOECO.2024.47916.1086
ملیحه شاه بیکی; عالمه کیخا. "تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت‌های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی اداراک شده". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3, 2, 1402, 19-37. doi: 10.22111/INNOECO.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. (1402). 'تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت‌های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی اداراک شده', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(2), pp. 19-37. doi: 10.22111/INNOECO.2024.47916.1086
شاه بیکی, ملیحه, کیخا, عالمه. تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت‌های دانش بنیان نوپا با نقش میانجی پاداش سازمانی اداراک شده. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 3(2): 19-37. doi: 10.22111/INNOECO.2024.47916.1086


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب