آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها770
تعداد مقالات7,474
تعداد مشاهده مقاله12,463,625
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,475,984
Osei, Francis, Kankam-Kwarteng, Collins, Wilson-Wünsch, Beverley. (1403). Effect of Word-of-Mouth on Customer Patronage Intentions of Financial services: the moderation role of Corporate Image. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(2), 27-47. doi: 10.22111/ijbds.2024.50058.2152
Francis Osei; Collins Kankam-Kwarteng; Beverley Wilson-Wünsch. "Effect of Word-of-Mouth on Customer Patronage Intentions of Financial services: the moderation role of Corporate Image". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 2, 1403, 27-47. doi: 10.22111/ijbds.2024.50058.2152
Osei, Francis, Kankam-Kwarteng, Collins, Wilson-Wünsch, Beverley. (1403). 'Effect of Word-of-Mouth on Customer Patronage Intentions of Financial services: the moderation role of Corporate Image', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(2), pp. 27-47. doi: 10.22111/ijbds.2024.50058.2152
Osei, Francis, Kankam-Kwarteng, Collins, Wilson-Wünsch, Beverley. Effect of Word-of-Mouth on Customer Patronage Intentions of Financial services: the moderation role of Corporate Image. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1403; 16(2): 27-47. doi: 10.22111/ijbds.2024.50058.2152


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب