آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها566
تعداد مقالات5,825
تعداد مشاهده مقاله8,163,710
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,461,874
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
Hooshang khoshsima; Mehri Izadi. "Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6, 2, 1393, 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). 'Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), pp. 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1393; 6(2): 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.