آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها558
تعداد مقالات5,771
تعداد مشاهده مقاله8,029,127
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,396,749
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. (1400). Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Masoomeh Estaji; Sara Toosi Tehrani. "Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 2, 1400, 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. (1400). 'Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), pp. 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1400; 13(2): 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.