آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها604
تعداد مقالات6,159
تعداد مشاهده مقاله9,107,420
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,939,266
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. (1400). Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Masoomeh Estaji; Sara Toosi Tehrani. "Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 2, 1400, 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. (1400). 'Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), pp. 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742
Estaji, Masoomeh, Toosi Tehrani, Sara. Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1400; 13(2): 87-106. doi: 10.22111/ijals.2021.6742


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب