آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,731,549
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,957
Rouhani, Hassan, Modarresi, Ghasem. (1402). The Role of Translation-based, Meaning-based, and Hint-based Instructions in Vocabulary Acquisition: A Mixed-Methods Study. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(1), 83-100. doi: 10.22111/ijals.2023.38276.2156
Hassan Rouhani; Ghasem Modarresi. "The Role of Translation-based, Meaning-based, and Hint-based Instructions in Vocabulary Acquisition: A Mixed-Methods Study". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 1, 1402, 83-100. doi: 10.22111/ijals.2023.38276.2156
Rouhani, Hassan, Modarresi, Ghasem. (1402). 'The Role of Translation-based, Meaning-based, and Hint-based Instructions in Vocabulary Acquisition: A Mixed-Methods Study', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(1), pp. 83-100. doi: 10.22111/ijals.2023.38276.2156
Rouhani, Hassan, Modarresi, Ghasem. The Role of Translation-based, Meaning-based, and Hint-based Instructions in Vocabulary Acquisition: A Mixed-Methods Study. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 15(1): 83-100. doi: 10.22111/ijals.2023.38276.2156


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب