آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها683
تعداد مقالات6,672
تعداد مشاهده مقاله10,584,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,128,147
Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. (1402). Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), 181-200. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Heidar Ahmadi; Biook Behnam; Zohreh Seifoori. "Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 2, 1402, 181-200. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. (1402). 'Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), pp. 181-200. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 15(2): 181-200. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب