آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,731,541
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,954
Behnam, Biook, Ahmadi, Heidar, Seifoori, Zohreh. (1402). Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), -. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Biook Behnam; Heidar Ahmadi; Zohreh Seifoori. "Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, , , 1402, -. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Behnam, Biook, Ahmadi, Heidar, Seifoori, Zohreh. (1402). 'Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), pp. -. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242
Behnam, Biook, Ahmadi, Heidar, Seifoori, Zohreh. Retelling as a Formative Assessment Strategy: Enhancing EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Knowledge. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; (): -. doi: 10.22111/ijals.2023.40981.2242


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب