آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,731,569
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,969
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. (1402). Effects of Virtual Vs. Blended- Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), -. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Ali Zolfaghari; Mehrdad Sepehri; Esmail Hosseini. "Effects of Virtual Vs. Blended- Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, , , 1402, -. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. (1402). 'Effects of Virtual Vs. Blended- Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), pp. -. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. Effects of Virtual Vs. Blended- Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; (): -. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب