آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها687
تعداد مقالات6,718
تعداد مشاهده مقاله10,761,558
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,251,297
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. (1402). Effects of Virtual Vs. Blended-Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), 201-216. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Ali Zolfaghari; Mehrdad Sepehri; Esmail Hosseini. "Effects of Virtual Vs. Blended-Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 2, 1402, 201-216. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. (1402). 'Effects of Virtual Vs. Blended-Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), pp. 201-216. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270
Zolfaghari, Ali, Sepehri, Mehrdad, Hosseini, Esmail. Effects of Virtual Vs. Blended-Language Instruction on the Development of Listening and Reading Skills by Iranian Intermediate EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 15(2): 201-216. doi: 10.22111/ijals.2023.41980.2270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب