آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها678
تعداد مقالات6,645
تعداد مشاهده مقاله10,500,102
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,063,382
خالقی ثمرین, عادل, احدی, حسن, اصغرنژاد فرید, علی اصغر, صرامی فروشانی, غلامرضا, رحمانیان, مهدیه. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 20(52), -. doi: 10.22111/jeps.2024.45187.5351
عادل خالقی ثمرین; حسن احدی; علی اصغر اصغرنژاد فرید; غلامرضا صرامی فروشانی; مهدیه رحمانیان. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 20, 52, 1402, -. doi: 10.22111/jeps.2024.45187.5351
خالقی ثمرین, عادل, احدی, حسن, اصغرنژاد فرید, علی اصغر, صرامی فروشانی, غلامرضا, رحمانیان, مهدیه. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 20(52), pp. -. doi: 10.22111/jeps.2024.45187.5351
خالقی ثمرین, عادل, احدی, حسن, اصغرنژاد فرید, علی اصغر, صرامی فروشانی, غلامرضا, رحمانیان, مهدیه. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 20(52): -. doi: 10.22111/jeps.2024.45187.5351


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب