آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها683
تعداد مقالات6,672
تعداد مشاهده مقاله10,588,918
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,130,490
پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, میردریکوند, فضل اله. (1403). بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل شایستگی هیجانی- اجتماعی بر احساس تعلق به مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 21(53), -. doi: 10.22111/jeps.2024.47356.5612
حافظ پادروند; عزت اله قدم پور; فضل اله میردریکوند. "بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل شایستگی هیجانی- اجتماعی بر احساس تعلق به مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 21, 53, 1403, -. doi: 10.22111/jeps.2024.47356.5612
پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, میردریکوند, فضل اله. (1403). 'بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل شایستگی هیجانی- اجتماعی بر احساس تعلق به مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 21(53), pp. -. doi: 10.22111/jeps.2024.47356.5612
پادروند, حافظ, قدم پور, عزت اله, میردریکوند, فضل اله. بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل شایستگی هیجانی- اجتماعی بر احساس تعلق به مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1403; 21(53): -. doi: 10.22111/jeps.2024.47356.5612


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب