آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها770
تعداد مقالات7,474
تعداد مشاهده مقاله12,460,201
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,475,086
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نورعلی, سعدی پور, اسماعیل. (1404). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر اختلال خواندن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 22(57), 207-178. doi: 10.22111/jeps.2025.46002.5438
سعیده فتاحی; رضا قربان جهرمی; نورعلی فرخی; اسماعیل سعدی پور. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر اختلال خواندن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 22, 57, 1404, 207-178. doi: 10.22111/jeps.2025.46002.5438
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نورعلی, سعدی پور, اسماعیل. (1404). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر اختلال خواندن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 22(57), pp. 207-178. doi: 10.22111/jeps.2025.46002.5438
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نورعلی, سعدی پور, اسماعیل. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر اختلال خواندن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1404; 22(57): 207-178. doi: 10.22111/jeps.2025.46002.5438


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب