آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها757
تعداد مقالات7,335
تعداد مشاهده مقاله12,150,840
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,300,322
Karimi, Ali, Farahani, Ali, Nejati, reza. (1404). Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), -. doi: 10.22111/ijals.2025.50112.2478
Ali Reza Karimi; Ali Akbar Farahani; reza Nejati. "Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, , , 1404, -. doi: 10.22111/ijals.2025.50112.2478
Karimi, Ali, Farahani, Ali, Nejati, reza. (1404). 'Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), pp. -. doi: 10.22111/ijals.2025.50112.2478
Karimi, Ali, Farahani, Ali, Nejati, reza. Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1404; (): -. doi: 10.22111/ijals.2025.50112.2478


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب