آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها454
تعداد مقالات4,631
تعداد مشاهده مقاله7,018,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,695,335

1.

طراحی مدل مدیریت زنجیره ی تأمین خدمات با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 5-32
عباس رضائی پندری؛ عادل آذر

2.

ساخت و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی همراستا با اهداف سازمانی

صفحه 33-59
شاپور شرافت؛ احمدعلی خائف الهی؛ آرین قلی پور؛ حسن دانایی فرد

3.

طراحی مدلی برای سناریونگاری بر اساس شناسایی عوامل کلیدی و تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات بازیگران کلیدی

صفحه 61-90
فرهاد رهبر؛ امیرعلی سیف الدین اصل؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عیسی نیازی

4.

ارائه یک سیستم خبره فازی جهت تدوین استراتژی منابع انسانی

صفحه 91-112
مهدی افخمی اردکانی؛ مجید علی محمدی اردکانی

5.

رابطه اخلاق حرفه‌ای با کفایت اجتماعی و عملکرد شغلی مطالعه ی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای شهرستان زاهدان

صفحه 113-134
فرزانه شاقوزایی؛ افسانه مرزیه؛ ناصر ناستی زایی

6.

الگوی ساختاری تأثیر بانکداری الکترونیک بر افزایش توان رقابتی بانک ها(مطالعه‌ی پنج بانک منتخب شهر تهران)

صفحه 135-156
سیدمحمدرضا حسینی پور؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ میرزا حسن حسینی؛ علی اکبر جوکار

7.

بررسی تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر نگرش‌های شغلی با میانجی‌گری توانمندسازی روان‌شناختی

صفحه 157-180
حاجیه رجبی فرجاد

8.

اداره امور عمومی و اشتغال در شهرستان زاهدان : بررسی مزیت فعالیت های اقتصادی و اثر آن بر اشتغال

صفحه 181-198
رمضان حسین زاده

9.

تحلیل شاخصه‌های هویت رهبری اصیل در راستای بهسازی منابع انسانی با استفاده از رویکرد فرآیند رتبه‌بندی تفسیری (IRP)

صفحه 199-227
رضا سپهوند؛ محسن عارف نژاد؛ علی شریعت نژاد

10.

مطالعه ی رابطه‌ی درگیری مثبت در کار و بهره‌وری دانش نیروی کار با نقش میانجی گر ساختار سازمانی

صفحه 229-247
فهیمه کوکبی سقی؛ رحمت الله قلی پور سوته؛ علی پیران نژاد

11.

شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا)

صفحه 249-273
ندا محمداسمعیلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.